menu tab

Jumaat, 14 Disember 2012

KEBAIKAN PROTEIN DARI SOYA...ESP...

Protein mengandungi beberapa zat seperti asid amino. Protein kelas pertama kebanyakannya boleh diperolehi daripada haiwan. Sementara protein sayuran pula mengandungi protein kelas kedua dan sedikit protein kelas pertama.Namun, penghasilan protein dari tumbuhan banyak mendapat permintaan kerana kesan kebaikannya.

ENERGIZING SOY PROTEIN ini dihasilkan dari kacang soya yang telah dikaji dengan kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memilki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) 
yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Tambahan pula. setiap 850g (satu tin Energizing Soy Protein) dihasilkann daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
KACANG SOYA

ENERGIZING SOY PROTEIN  ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur sama ada tua atau muda.Manakala, kandungan Indeks Glisemik (G.I) yang rendah iaitu 39, menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap kencing manis.

ENERGIZING SOY PROTEIN

Satu hidangan ENERGIZING SOY PROTEIN bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol, tiada kolestrol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

UNTUK SIAPA ENERGIZING SOY PROTEIN....
Untuk SEMUA tak kira budak kecil sampai la yang dah berumur. Kebaikannya boleh menjadikan kita:
# Awet muda
# Baik untuk hormon
# Baik untuk prostat
# Kulit bertambah remaja
# Pembekal tenaga
# Membaiki pigmentasi
# Membaiki Memori

Mahu tahu lebih lanjut....kena rajin2 la lawat blog kita ye...

BERMINAT HUBUNGI: 
WHATSAPP - 019 7906230
SMS/CALL - 012 7802517 (TITY ERNIE)

SAYA SEDIA BAGI KONSULTANSI UNTUK ANDA!








Tiada ulasan: